DumpStats voor Superworm Jim

17,432 +19668 -2236

Kudos

#4110 (Top 1.2861%)

Kudos/dag 3.02
Kudos/reaguursel 39.44
Meeste kudos op 1 reaguursel 1541
Minste kudos op 1 reaguursel -1352

442

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.08
Topreaguursels 7
Woorden per reaguursel 19.2
Reacties per reaguursel 0.24
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 10-09-2010
Eerste reactie op 10-09-2010

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-07 14:08:32 door Duffe op Amerikaan leert van bestaan Amerika
Er is niets mis met de VS Amerika noemen. Er is wel heel veel mis met ontkennen dat "Amerika" meer is dan alleen de bijnaam van je land. Net als dat er nogal een verschil is tussen tegen een toerist zeggen dat je uit Holland komt, en glashard ontkennen dat Holland slechts twee provincies in Nederland zijn.

-5 kudos 2026-06-07 11:41:03 door hulpgod op Amerikaan leert van bestaan Amerika
@powerpoes | 07-06-26 | 13:24: Wat ik opvallend vind, is dat een Randstedeling die "Holland" zegt meestal gewoon Nederland bedoelt. Daar zit vaak geen enkele verkeerde bedoeling achter. Toch lijken vooral veel Brabanders en Limburgers meteen over de zeik te zijn als ze het woord "Holland" horen. Waarom eigenlijk, lijkt wel een minderwaardigheidscomplexje ofzo.

2 kudos 2026-04-13 10:41:06 door LinkseRukker43 op Beste kartvrouw ter wereld gaat ander werk zoeken
Het gaat niet per se alleen maar om haar, maar het grotere verhaal in de motorsportwereld. Heel veel getalenteerde mensen kunnen niet in hogere segmenten komen puur omdat ze geen geld hebben. In de hogere klasses zoals F1 en F2 zitten dus niet de beste coureurs, maar vooral mensen met rijke ouders die connecties hebben met sponsoren.

-1 kudos 2026-04-02 11:05:22 door ErikSpeed op Klieren met brakecheckjes
Idd nadien zal er waarschijnlijk nog eens met de grootlichten gespeeld zijn, als er dan op gereageerd wordt spelen ze slachtoffer

4 kudos 2026-04-02 09:01:17 door onkl op Klieren met brakecheckjes
@von H | 02-04-26 | 10:52: Oosterstraat in Stadskanaal. Gewoon een tweerichtingen zonder inhaalverbod.
Beetje smal, maar niet extreem. Je mag daar gewoon inhalen, al is het vrij zinloos op zo kort stukje.

4 kudos 2026-02-12 09:14:57 door Aapjesmaker op Lekker scherp en alert in de ochtend
Dus? mensen moeten toch kunnen in en uitvoegen? Van strook wisselen zou trouwens eens stuk prettiger zijn als mensen gewoon fatsoenlijk afstand hielden.

0 kudos 2026-01-21 18:28:09 door SwipeHerman op ID-kaart niet tonen na geluidsoverlast
En ook beter dat 1 iemand het eerste gesprek voert, andere heeft al informatie ingewonnen. Waarschijnlijk is meneer al heel vaak aangesproken en vertoont het zelfde gedrag, agent 2 hoort het aan en vind dat het genoeg is. Basta klaar en door

2 kudos 2025-10-19 20:52:50 door Alex7777 op Beste plekkie in de auto
Hey misschien wel de veiligste plek in een trabant. Gelukkig kun je hem wel helemaal hergebruiken.

58 kudos 2025-10-08 19:06:54 door kaalkoppie op Mafklapper gooit hem er voor
Natuurlijk kan ze dat. Ze haalde niet voor niets haar kinderen van een zwarte school om ze naar een blanke school te sturen. Groenlinks is dé partij voor mensen die links lullen maar rechts vullen.

12 kudos 2024-01-07 10:22:29 door altijd-guus op Uberwappie met de oplossing voor alles!
Die 20% wil ik nog wel geloven, maar dat die 20% dan ook voor de rest van kudtverhaal is, dat lijkt me toch wel een tikje overdreven....maar wellicht heeft de klapmongool een poll gehouden binnen zijn telegramgroepje en klopt het in zijn hoofd dus wel...

-35 kudos 2023-06-28 09:35:26 door kapee op Past precies
En terecht.
Met zo'n snelheidsverschil de afrit op duiken daar kan
de automobilist niet op anticiperen.

-1 kudos 2022-07-01 22:44:18 door Verbolgen_zeikneus op Maat is beetje dronken
@Vagebont | 01-07-2022 | 15:33: Eerst drinken en dan later sleutel/spiegel erbij. Lachkick x300. Met ket op kun/wil je namelijk niets drinken.
Beter blijf je gewoon met jouw klauwen van de drugs af, dat is toch iig de les dat ik eruit heb getrokken uit mijn zondigheden. Je hoofd vergeet/verleert namelijk plezier te maken zonder middelen, dat is zowat het rotste wat je kunt hebben in jouw leven.
Uit ervaring gesproken zal je in een K-hole niet meer doen dat in één of ander circulaire gedachtegang/perceptie blijven hangen vol met déjâ-vu's en niet eens in staat zijn om te babbelen.

-5 kudos 2022-07-01 13:33:52 door Vagebont op Maat is beetje dronken
@Reaguurdstert | 01-07-2022 | 14:22: Ik kan je vertellen, dan heeft hij ook al het nodige er uit lopen spauwen drank en keta is namelijk de aller slechtste combinatie die je kan maken.

40 kudos 2022-03-04 09:09:53 door Reaguurdstert op RE: Sicke moves op de dansvloer
Nou, ik heb deze scène dus blijkbaar effectief genoeg uit mijn geheugen gewist, dat mij niet gelijk opviel dat het om dit cringy dansje ging. Deze koter doet het dan wel aardig accuraat na, waarvoor toch een pluskudo.

0 kudos 2022-01-25 17:29:13 door MrTropics op Ik identificeer mezelf als....
En ik ben lang maar kan wel op mijn eten en bewegen letten en ben niet dik. Ben ik dan door mijn lengte geen 'people of size'? Verwarrende onzin ook. Een woord: dik!